De kracht van herhaling en van crossmedia

Dat logo in die folder zag ik toch ook op dat gebouw en op dat billboard? Dat is de kracht van herhaling. Hoe vaker je een uiting ziet, hoe beter het blijft hangen in je herinnering. Top of mind noemen we dat. OLBO weet als geen ander dat dit werkt, dankzij onze ervaring met verschillende communicatiemiddelen. Vraag ons eens naar de mogelijkheden van cross-mediale campagnes.

OLBO bereikt mensen en resultaat

Wilt u een brede doelgroep bereiken, die je niet vangt met een enkele advertentie? Wij weten hoe je vorm geeft aan een oplossing die bij uw organisatie past. De mogelijkheden van outdoor reclame, advertenties, online banners of de combinatie met social media zijn zo groot. Alleen valt het niet mee om daar je weg in te vinden. Praat met OLBO eens over uw wensen. Gegarandeerd dat we die doelgroepen weten te vinden en bereiken.

Storytelling geeft merkbetrokkenheid

Vroeger vertelden mensen aan elkaar verhalen. Maar nog steeds is een authentiek verhaal over je organisatie of merk een bron van inspiratie voor de klant of relatie. Juist omdat het jouw verhaal is, zonder opsmuk. Over wat je organisatie of merk doet en wat je daarmee kunt betekenen voor anderen. De kunst is om dit verhaal via verschillende communicatiemiddelen te delen met je omgeving. En daarin is OLBO thuis. Dat is misschien wel weer ons verhaal. We delen onze story graag met u.